skip to Main Content

اخذ پروفرما فولاد

به محض اینکه درخواست واردات فولاد یک شرکت یا کارخانه مشخص می شود می بایست از تامین کنندگان فولاد که محصول مورد درخواست با استاندارد های تعیین شده را می توانند تولید کنند  استعلام قیمت شود و که این استعلام قیمت می تواند در قالب اخذ پروفرما باشد که علاوه بر قیمت و مشخصات فنی شامل شرایط مالی و بازرگانی و شرایط حمل کالای مورد درخواست هم می باشد.

اخذ پروفرما برای محصولات فولادی باید با دقت و حساسیت بالا انجام شود. چرا که در صورت کوچکترین عدم انطباق با محصول مورد درخواست می تواند خسارت بالایی به بار آورد. در صورتیکه مشخصات فنی فولاد مورد درخواست به دقت به تولید کننده اعلام نشود فولاد تولید شده توسط کارخانه بازپس گرفته نخواهد شد.

به همین دلیل بعد از دریافت پروفرما محصولات فولادی مشخصات فنی درج شده در پروفرما باید به دقت توسط بخش فنی درخواست کننده کنترل و تایید شود و در صورتیکه موردی از قلم افتاده باشد درخواست اصلاحیه پروفرما برای درج مشخصات مد نظر به صادر کننده پروفرما داده شود .

 

پروفرما فولاد

همچنین مطابقت شرایط حمل و مالی در پروفرما با خواسته خریدار از بدیهات است .

شرکت فنی و بازرگانی بازارکوشان ایران با بیست و پنج سال سابقه در صنعت فولاد و فلزات آهنی شما را در خرید فولاد مورد درخواست خود و اخذ پروفرما با شرایط یاد شده یاری میکند .

پروفرما های قابل ارائه برای محصولات فولادی

عمده کالاهای تجاری مورد معامله شامل محصولات فولادی تخت، طویل و پروفایلهای تو خالی شامل ورق فولاد نورد گرم ، ورق فولاد نورد سرد، شمش فولاد ، میلگرد فولادی ، مفتول فولادی ، کویل فولاد ، مش فولادی و …. را می توان نام برد که با استاندارد های DIN,EN,ASTM,BS,AISI,SAE,API,JIS,GOST  قابل ارائه هستند  .

همچنین کالاههای فولادی  مهندسی ، انواع استنلس استیل و فولادهای مورد مصرف در صنایع نفت و گاز و نیروگاهی از عمده کالاهای تجاری ما میباشد.

پروفرما مخازن تحت فشار

Back To Top